Vă rugăm să apelaţi la această modalitate numai după ce încercaţi să rezolvaţi amiabil problema cu operatorul economic care a comercializat produsul sau a prestat serviciul. În situaţia în care nu aţi ajuns la o înţelegere cu vânzătorul sau cu administratorul unităţii, atunci aveţi dreptul să depuneţi o reclamaţie. Reclamaţia sau sesizarea se face în nume personal. Reclamaţiile şi sesizările adresate ANPC pot fi depuse doar de către consumatori persoane fizice. Divergenţele între operatorii economici nu intră în sfera de competenţă a Autorităţii Naţionala pentru Protecţia Consumatorilor.
Daca doriti completarea unei reclamatii, va rugam sa completati din nou formularul web, mentionand nr reclamatiei la care adaugati detalii suplimentare.
Pentru operatorii economici cu sediul in afara Romaniei sunteti rugati sa va adresati Centrului European al consumatorilor din Romania accesand acest link . Pentru mai multe detalii va rugam accesati si pagina Cum se depune o reclamatie
Formular Reclamatii
Datele dvs. pentru a putea fi contactat
Prenume* |
Nume* |
E-mail* |
Telefon |
Adresa* – Strada, Numar, ( Bloc Apartament ), Sector/Judet |
Datele de identificare ale comerciantului
Operator Economic (Denumire)* |
CUI
Adresa Punct Lucru (Str, Nr)*
Judetul Operatorului Economic*
Data achizitionarii (zz.ll.aaaa)* |
Modalitatea cumpararii
|
||
Birou Reclamatii* |
Detalii cu privire la aspectele reclamate*
Nu copiati din pagini web sau mail-uri. Puteti salva continut web sau mail intr-un fisier pdf
Pretentia dumneavoastra*